fredag den 7. december 2012

Julefrokost i aften..

I dag skal jeg til julefrokost. Faktisk er det en herre-julefrokost men jeg er "en af gutterne" ;-)
Selvom det er en stor frokost og sansynlighederne måske er meget små, kan jeg ikke lade være med at fantasere lidt om denne aften.... med alle de mænd ;-)
Jeg ved faktisk ikke hvor mange vi bliver men Lasse og Jakob som har arrangeret det, har lejet et forsamlingshus. Det må betyde at der kommer flere end vi kan være i en 128kvm lejlighed =)
Jakob har lovet mig at være stand-in hvis ikke jeg finder en (eller flere) mænd til sexi aften *g*

Jeg har fundet den kjole frem som jeg skal have på og jeg skal have store bløde krøller.
Bliver såååååå fin *s*

Lasse har snakket om at der kommer en stripper - en kvinde naturligvis... OG heldigvis! ;-)
Mandestrip siger mig intet! Jeg synes det er et direkte turn-off og ikke særlig mandigt! Mand i g-streng? Arrg! Jeg ville aldrig kunne tænde på en stripper!
Så hellere se en kvinde vride sin feminine krop. Det kan jo være at jeg er så heldig at hun kan varme mændende op for mig *sf*

Er der nogen af jer der skal til julefrokost i weekenden? =)

Hov, jeg kan da lige nævne at jeg med jeres hjælp fik samlet 66,03kr ind, alene i går efter jeg havde lavet dette indlæg. Det skal nok blive til lidt når vi når d. 23. =)

11 kommentarer:

  1. vil hellere se dig strippe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja, man kan aldrig vide med %'er på bordet *g*

      Slet
  2. Jeg skal til julefrokost i morgen (: Tror ikke det bliver noget vildt. Det er med nogle venner. Du er velkommen hvis ikke du har tømmermænd i morgen. Tror altid det er en fest med dig SS

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dit søde tilbud ;)
      Jeg forventer nu at ligge med hoved på i morgen *g*
      Hvad er en "ikke vild" julefrokost? I bliver måske ikke så mange? =)

      Slet
  3. Hej Laura.
    Du ved ikke hvem jeg er. Jeg fandt din blog på google og jeg læser med hver dag! Jeg må sige at du gør det godt og det med indsamlingen er en rigtig god ide! Jeg håber at du får en dejlig julefrokost med dine venner.
    Hilsen Martin som godt kunne tænke sig flere beretninger ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Jeg nyder når jeg ind imellem hører fra dem af jer som læser med på min blog men ikke normalt giver sig til kende =)
      Mht. beretninger så kan jeg røbe at den næste bliver om en oplevelse med blid bondage =)

      Slet
  4. God aften søde :-)

    SvarSlet
  5. Have a nice one ;)~ Har været til firmafrokosten idag. Imorgen står den på endnu en omgang ;D~

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da noget af en weekend. Puha! Håber du havde nogle dejlige julefrokoster :-*

      Slet